vrijdag 2 november 2012

Mijn zingeving



Jullie zijn mijn leven

Mijn familie - mijn kracht, mijn trots, mijn steun, mijn levenslange motivatie

Ik hoop dat deze foto voor jullie al veel duidelijk maakt wat er voor mij zin geeft aan mijn leven.
Mijn familie en vooral mijn gezin  zijn voor mij een van de belangrijkste dingen in mijn leven.
Mijn gezin bestaat uit een mama die haar kinderen onvoorwaardelijk graag ziet, een papa die bergen verzet voor zijn dochters en mijn grote zus die altijd een voorbeeld is geweest.
Ik weet dat ik op deze mensen altijd kan rekenen, hoe moeilijk het ook is.
Uit ervaring weet ik dat ik niet zonder ze kan , ik heb ze nodig omdat ze een doel vormen in mijn leven. Ik hou ervan bij hen te zijn.
Ook mijn nonkels en tantes , meme en pepe zijn onmisbaar voor mijn geluk.
Samen met mijn familie deel ik de mooie momenten en lachen we, maar we delen ook de triestige momenten en dan huilen we. Zonder elkaar zijn we niet compleet.

het woord zingeving.. Ja, dat is mijn familie... Door hen heb ik weer ZIN in het leven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten